რუნოლოგიის სკოლა

სწავლების პროგრამა მოიცავს ჯგუფში სამუშაოს – 24 სემინარს სამი თვის განმავლობაში. პროცესი ჩატარდება ონლაინ ვებინარების სახით. ყოველი მეცადინეობა მოიცავს არა მარტო უფროსი ფუთარკის რუნებს, არამედ იმ თემებსაც, რომლებიც ორგანულად არის დაკავშირებული ჩრდილოეთის სამყაროსთან და მისი ცოდნა აუცილებელიც არის მათთვის, ვინც რუნებით და შესაბამისი ტრადიციით არის დაინტერესებული. ვებინარების ხელახლა მოსმენის საშუალება იქნება ნებისმიერ დროს.

გაცნობითი ლექცია ჩატარდება 5 მარტს 20:00 საათზე

სწავლის ღირებულებაა თვეში 120₾

თუ გსურთ რუნოლოგიის შესწავლა, ანდა გაცნობით ლექციაზე დასწრება გთხოვთ შემოგვიერთდეთ Facebook ჯგუფში სადაც განთავსდება კურსთან დაკავშირებული აქტუალური ინფორმაცია.

პროგრამა

კურსი განმავლობაში მსმენელი:

სისტემურად შეისწავლის რუნებს, მათ დამუშავებასა და აქტივაციას ღრმა ფსიქოლოგიურ დონეზე, მათ აზრობრივ საფუძველსა და პრაქტიკაში გამოყენებას.

ისწავლის რუნული ფორმულების შედგენას, მოქმედებისა და მათი გამოყენების პრინციპებს.

რუნებზე მუშაობით უკეთესად დაამუშავებს საკუთარ პრობლემებს, დასახავს თავის მიზნებს და იმ საშუალებებს, რომლითაც სურს ამ მიზნების მიღწევა.

შეისწავლის ჩრდილოეთის მითოლოგიას და მის მიმართებას რუნებთან.

განსახილეველი თემების შესაბამისად გაეცნობა გერმანო-სკანდინავიურ სამყაროს, მის ისტორიულ და კულტურულ ასპექტებს, რათა კონტექსტიდან გამომდინარე უკეთესად აღიქვას და გამოიყენოს ამ სამყაროს მიერ შექმნილი რუნების სისტემა.

არა მხოლოდ მოისმენს, არამედ ვებინარების დამუშავებისას საშუალება მიეცემა კომენტარებში ან ლაივ ჩართვაში კითხვების დასმით მოითხოვოს სასურველი თემის განვრცობა.

გაეცნობა ჩრდილოეთის სამყაროს მაგიურ ნიშნებს, მითებს, სხვადასხვა კონცეფციებს როგორც სქემებსა და ფორმულებს, რომლებიც ღრმა სულიერ მნიშვნელობას ატარებენ და შესაბამისად დღესაც მოეპოვებათ პრაქტიკული გამოყენება.

ვებინარები

სწავლა მიმდინარეობს ონლაინ, ვებინარის საშუალებით, სადაც მოსწავლეს საშუალება აქვს დედამიწის ნებისმიერი წერტილიდან დაესწროს სასწავლო პროცესს, როგორც პერსონალური კომპიუტერით ასევე მობილური მოწყობილობის საშუალებით.

ყოველი ლექცია იწერება და მოსწავლეს საშუალება აქვს მოუსმინოს მოგვიანებით ან მისთვის კომფორტულ და მოსახერხებელ დროს.

ლექტორი

გიორგი დოლიძე

რუნოლოგი

როდესაც მსურს მსმენელებს შევთავაზო რუნების კურსი, მოკლედ მოყვები ჩემს შესახებ. მოკლედ ვისაუბრებ ჩემს ბიოგრაფიულ მონაცემებზე, რომლებიც ასახავენ ჩემი პიროვნების განვითარების ეტაპებს და ეს უფრო კარგად იძლევა წარმოდგენას, თუ როგორი პოზიციებიდან და როგორი ხედვებით მსურს ჩავატარო შემოთავაზებული რუნების კურსიც, რადგან ეს კურსიც, სხვა მრავალ ობიექტურ თუ სუბიექტურ ფაქტორებთან ერთად, ჩემი ბიოგრაფიის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი გამოხატულებაც არის. დავიბადე 1988 წლის 3 მაისს თბილისში. ჩემი პირველი განათლება უკავშირდება სამართალმცოდნეობას, რომელსაც ვსწავლობდი ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში და ამავე სასწავლებელში დავიცავი მაგისტრის ხარისხი კერძო სამართლის მიმართულებით. პარალელურად, ბავშვობიდან მოყოლებული სტუდენტობის ჩათვლით ვსწავლობდი გერმანულ ენასა და ლიტერატურას, გოეთეს ინსტიტუტში გერმანული ენის ცოდნაში C1 დონის სერტიფიკატის აღების ჩათვლით, ამ ენას დღემდე ვიყენებ როგორც პროფესიულ და ჩემს მთავარ უცხო ენას. ამ სფეროში რამდენიმე წლიანი მუშაობის შემდეგ ვიგრძენი, რომ ეს პროფესია აღარ შეესაბამებოდა ჩემს სურვილებსა და ინტერესებს და წარმატებით წამოვიწყე ის საქმიანობა, რომელიც მე მიყვარდა და სიამოვნებას მანიჭებდა: შესაბამისი მომზადების შემდეგ გავხდი პროფესიონალი გიდი კულტურული და საფეხმავლო ტურების მიმართულებით. ჩემთვის ეს იყო მნიშვნელოვანი საქმიანობა და გამოცდილება, რომელიც რვა წლის განმავლობაში გაგრძელდა და 2020 წელს, რომელიც ჩემთვის გარდამტეხი აღმოჩნდა, შევაჩერე ეს საქმიანობა და დროებით სფეროებში გადავედი, რის შემდეგაც ვარ კიდევ ერთი მომზადების ეტაპზე, როცა ვისახავ ახალ გეგმებს და ჩემთვის პრიორიტეტული არის კვლავ თვითგანვითარება. რუნების შესწავლა ჩემს მიერ გრძელდებოდა წლების განმავლობაში რამდენიმე ეტაპად და ეს პირდაპირ არის დაკავშირებული ჩემს მიერ გერმანისტიკის შესწავლასთან. ყოველთვის ყურადღებას ვაქცევდი და ვსწავლობდი ჩრდილოეთის სისტემას, მის მითო-პოეტური სისტემას და ოკულტური ტრადიციებს, რომლის უმნიშვნელოვანესი მოვლენაა რუნები. ვეწეოდი ინდივიდუალურ კონსულტაციებს რუნებისა და შესაბამისი ფორმულების შერჩევის კუთხით, აკადემიურ დონეზე და მეთოდურად ვუღრმავდებოდი რუნების ფენომენს და ვთვლი, რომ ჩვენს სოციუმში ამ თემაზე მეტი საუბარი და სასწავლო რესურსია საჭირო. მსურს ფართოდ გავშალო ეს თემა დაინტერესებულ ჯგუფებში და ამისთვის მოვამზადებ არა მხოლოდ კლასიკურ აკადემიურ მასალებს, არამედ ჩემს მიერ გადამუშავებულ ინფორმაციასა და პრაქტიკულ მეთოდებს რუნების სიღრმისეული შესწავლისა და გამოყენებისთვის.